Partner van Pluimen worden?

Hoe breng je op een eenvoudige manier jouw belevenis bij honderdduizenden geïnteresseerden onder de aandacht? Door partner te worden van de Pluim. Een samenwerking die jou meer omzet, klanten en exposure oplevert.

De keuzemogelijkheden binnen de Pluim bestaan uit vele populaire, leuke en verrassende arrangementen. Het huidige aanbod is van dergelijke kwaliteit dat uitbreiding geen prioriteit heeft. Echter, maken wij graag ruimte voor een professionele aanbieder met een belevenis op het gebied van culturele, culinaire en recreatieve belevenissen.

Voldoet jouw belevenis hier aan? Laat het ons weten!

10 redenen om partner te worden

  1. Grotere naamsbekendheid
  2. Extra verkoopkanaal
  3. Extra omzet
  4. Geen risico (no cure no pay)
  5. Weinig administratie
  6. Betaling binnen 2 weken
  7. Zaken doen met één betrouwbare financiële partner
  8. Gratis exposure op pluimen.nl (gem. 60.000 bezoekers per maand)
  9. Gratis exposure op mijnpluim.nl (gem. 45.000 bezoekers per maand)
  10. Geen provisie over extra bestedingen

En natuurlijk levert jouw deelname ook veel blije Pluim-ontvangers op!

Meld je direct aan!

Jouw belevenis in de Pluim

Jouw belevenis kan worden aangeboden in 1 of meerdere prijsklassen, vanaf € 15 tot € 1.000. In overleg met onze afdeling inkoop wordt het arrangement samengesteld zodat ook jouw belevenis opvalt binnen het assortiment.

Zo werkt het!

Kiest een ontvanger van de Pluim jouw belevenis, dan levert hij of zij de Pluim Voucher bij je in. Dit gebeurt bij de kassa, via internet of per post. Ontvangen Pluim Vouchers zijn digitaal te declareren via de partneromgeving met eigen inlog. Het te ontvangen bedrag wordt binnen 2 weken gefactureerd onder inhouding van provisie.

No cure no pay!

Voor jouw deelname aan de Pluim betaal je niets. Je moet alleen boordevol beleveniswaarde zitten om opgenomen te worden in het assortiment. Pas bij besteding van een Pluim Voucher bij jouw organisatie, draag je een overeengekomen marge af aan Pluimen. Daarvoor krijg je ook nog eens een hoop exposure. Dit maakt de Pluim een ideaal verlengstuk van jouw eigen marketing.

Dierenpark Amersfoort, Marlous Pippel:

“Wij werken al jaren samen met Pluimen en de samenwerking bevalt goed. De afspraken zijn helder en concreet en de medewerkers zijn goed bereikbaar. Het concept ‘Pluimen’ is ook voor de gebruiker duidelijk en makkelijk. Dat is voor ons heel belangrijk. Wij ontvangen jaarlijks veel bezoekers met de Pluim, wat het mede tot een succesvolle samenwerking maakt!”

Queens Vorstelijk Genieten, Paula Brouwer:

“Wij zijn een lunchcafé met Bed&Breakfast in het centrum van Amersfoort. Vanaf de eerste week dat we deelnamen aan de Pluim, hadden we de eerste reservering direct binnen. Dagelijks vinden mensen uit heel Nederland ons via Pluimen. Een succes waar wij erg blij mee zijn.”